Tuesday 24 July 2012

Dato' MasterChef balas tweet huhu

Pada satu malam yang hening dan penuh kelaparan. Seperti biasa kalo aku dah online  sure aku akan on FB and twitter. Pastu mule la mengarut dan mendalami timeline baca tweet dari kawan2 dan artis2 yang aku folo. Sambil tuh dok surf buffet ramadhan.

Tetiba teringat Dato Fazley penah tweet bgtau die akan jadi chef jemputan di Cyberview, Cyberjaya. Aku agak konfius dengan perkataan chef jemputan tu. die memasak kat dalam ke atau ade satu slot tempat die masak2. Dan sekiranya tetiba aku pi buffet kat sana ade ke die. kan kan.

Aku pon dengan jiwa yang kosong menyuara kan kekeliruan aku tadi di interpetasikan dalam satu tweet. Dalam pada tu memcam la aku dah tweet kan dok melayan kekawan. Sekali tetiba masuk mention baru. Huh!!!! Dato' Fazly balas tweet aku tadi. Alamak camne die bleh balas ni bukannya aku ade @mention twitter die kan. Sekali baru teringat yang die akan folo balik semua follower die. Huhu.

Maybe di saat die membelek tweet terbaca tweet aku dan terus menjawab kekeliruan aku tuh. Hoyeaaahhh
Best2. suke3x. Kawan aku kata die balas tweet aku merangkap promo la tu. Ahhh x kire la janji Juara MasterChef celebrity balas tuh wooottt




2 comments:

  1. Haah dia pantas je accpt & follow blk..ida pun dia dh follow..rajin ek retis lain jgn harap..

    ReplyDelete
  2. Ala bukan die kot. sah la die ade admin.

    ReplyDelete