Thursday 9 August 2012

Nak murah kan, mencabar . . .

Ape yang murah ape yang mencabar? kan aku dah start keje kat opis baru on 1st August. So parking di bawah opis adalah mahal regenya. Oleh kerana season pass aku pon buat maka aku park la agak jauh dan murah. 
Tapi mencabar okeh. Tambah di bulan pose yang serba tidak bertenaga ini. Parking nih pon sampai end of this year saje murah maybe nanti die akan improved dan naikkan harga. Now ni tempat parking adalah kat area construction side. 

memula masuk tempat parking. pastu jalan keluar dari kawasan parking berpagar tu. pastu jalan tepi pagar parking. rujuk pic 1 yang ade rumput2 tu. pastu ade tangga. bebtul tepi highway. cam kat pic 2. pastu lalu bawah highway. cam pic 3. pastu lintas trafic light pastu sampai opis. Pic 3 tu laluan balik.

Makanya aku mengambil keputusan lepas raya, aku akan park bawah bangunan opis la. huhu penat woo jalan. Masa 1st day park situ hujan plak tu. Tu lom time aku soping kat mall sebelah tu haaa kene bawa barang lagi nanti haha tidak tidakkk. Kene buat season pass segera. 

Sekian melaporkan dari tempat parking. hehe

No comments:

Post a Comment