Sunday 5 August 2012

Rosid and Dayah Besday Celebration

Macam biasa everytime ade besday bebdk Marias kitorang akan celebrate. Walaupun lambat. Sambutan juga semperna nak sambut pose. Makan buffet Seoul Garden di OU. Weeehooo. Makan sampai lebam. Excited aku nak makan daging balut2 salad ituuu. 
Kali nih pegi aku tak buat sket pon keje memasak. Ni yang syiok pegi reramai ni. haha Diorg tolong masakkan aku tolong makankan. Memang sampai ke sudah orang dah benti aku makannnn lagi. hehe
Marias ada 8 semuanya. Tapi Q takde masih di kampung dalam pantang. Anak2 Marias pon ramai dah hehe

Oleh kerana lokasi OU maka agak kelewatan la aku sampai. Ikut LDP yang agak slow pastu nak masuk cari parking mak aiii setengah jam aku tunggu. Abang pon suke la buffet die boleh amik makanan yang die suke je. Banyak makan buah je. 
Tugas aku membeli kek besday. So nak senang aku bantai beli cup kek je. Tu pon sampai sana berkejaran cari Bisou cafe. Seb baik 1 floor je ngan Seoul Garden. Memang lama la dok situ. Maklumla memacam nak makan. Dalam kul 3 lebih ramai yang dah gerak aku masih sakan berjalan. 

Okeh la tu saje entry kali nih. Nak pi sidai kain jap. hehe Semalam punya la elok panas tapi jatuh pada hari pemalasan aku. Jadi masak la aku hari nih kalo banyak kain tak kering.

 menu berbuke semalam Pizza Papa John.

No comments:

Post a Comment