Friday 8 June 2012

Beli kasut online

Hurm memacam benda boleh beli online skang. tak pernah plak terfikir nak beli kasut onlien kan sebab macam leceh je kan nak kene try segala. baju ok juge la sebab biasa kot.

Yus, la nih dok suke sangat melayan web Zalora tu ha. berjangkit dengan aku yang duduk depan die. bagus la Zalora nih di kumpul kan kasut bebanyak jenama dalam 1 tempat.

oleh kerana terjebak dan dah lama kot add masuk troli online aku tu. jadi bulan nih aku merealisasi kan beli. suke benor satu kasut nih. trend kot kat Korea pakai wedges skang. tapi yang aku suke nih sporty wedges. lama dah cari. dulu penah tengok sorang budak kompeni lama pakai brand adidas. cari punya cari tak jumpe. so Larrie nih pon ok la

harga kasut tuh bleh tahan la mahalnya untuk sepasang kasut. aku mana la penah beli kasut mahal2. sekali upon subscribe dapat baucer RM 20. best2


 Taraaa . bungkusan dah sampai. 



 Ini la kasutnya huhu

Sebelum beli ri tuh sempat gak la survey kat G market Korea. kot la lagi best offer di sana. tapi atas nasihat Zai x jadi la. tapi kat sana lagi banyak la pilihan lawa-lawa


ini pulak kasut papa beli kan yeayyyy

ok sekian cerita kasut.

visit la Zalora - http://www.zalora.com.my untuk pilih2 macam saya. macam la dapat komisyen tolong promote hehe

4 comments:

  1. comeeeel kak wedges tu, sporty tapi feminin ....

    eh lelaki ni mmg suka kasut yg bertali byk2 ek? pdot kata, tali byk la sexy hahaha

    ReplyDelete
  2. oh itu sy yg pilih duit je minta Papa. hehe die xpandai nak pilih2kan

    ReplyDelete
  3. Kasut kt bawah tu ada test masa kt Donatello..nampak cin & stylo...

    ReplyDelete
  4. kasut bawah tu tujuan die beli untuk pakai ngan seluar2 senteng aku. hehe bile kasut high cut xde la nampak suar aku senteng hehe

    ReplyDelete