Monday 4 June 2012

Kuda hitam ku pergi

huwaaa sayang. tapi untuk kebaikan banyak pihak pemergiannya ku iringi taadengan kerelaan.
sudah lebih 7 tahun ianya berjasa kepada kami sekeluarga. tapi lately die semakin diabaikan. Jadi untuk kebaikan die juga biarlah die bersama orang baru.
Aku juga dengan niat membantu sahabat aku dan aku yakin die akan menjaga kuda hitam ku itu dengan baik.

bile plak la aku ade bela kude kan hehe

tara . . .



Ini lah die. keta kebal aka kude hitam ku.

beli masa sarat peknen kan Abang. keta pertama aku dan family. kami pangge ni keta abang.
Tengah bulan ri tu kebetulan k.sha ade problem dgn keta die. maka bincang nye bincang die akan sambung bayar.

skang dah sangat cantek hasil make up dan jagaan k.sha

bye2 WMM 96** selamat bersama tuan baru :)

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. xpe2, dekat kak sha, leh jenguk2 lagi ^^...keta ni gak byk kenangan dgn saya, dan sgt berjasa utk sy gak ^^..tq kuda hitam ^^

    ReplyDelete
  2. tuh la seb baik tuan barunya kekwn je. senang nak jenguk2 sejak ade taun baru pon dah 2-3 kali emrasa naik.

    ReplyDelete