Sunday 10 June 2012

Pantai Puteri, Melaka

Semalam kami sekeluarga ke Melaka. Biasa la mucim cuti sekolah ni ade kenduri. Kene pulak dah akhir2 cuti nih bertembung ngan orang yang nak kembali pulang ke rumah kot. Adeih jalan punya la jem. kat Nilai jem, Seremban jem lagi. Nak exit Ayer Keroh pon jem. Memang slow je la. dekat 4 jam baru la sampai ke destinasi kenduri. Untung gak la tak payah study jalan sebab ikut orang je haha. 


Kenduri kawen kawan penbol papa, Muzri. Selamat pengantin baru Muzri & Farah.


lawa gambar nih. Credit to IrwanMusa Photography

Sebab sampai pon dah agak lewat maka makanan pon sudah berkurangan. tapi memang sedap lauk pauknya. Majlis di buat di Hotel Pantai Puteri. Hotel depan pantai.

Ahli rombongan kami di satu meja bersama pengantin. ape yg 3 tu hah. 3 tempat kosong lagi? huh




Jadi lepas berkenduri kenelah bawa anak2 kecil ni di tepian pantai. Memang dari muncul nya laut di tingkat keta dah bising dah. Aku plak tu konon bawa baju spare segala, memberi harapan palsu kepada mereka haha
Seb baik lah dah turun keta tu ade sign, Abang dok baca2 die kata "haahla mama sini x bleh swim tu die tulis" Ha bagus skang pandai baca jadi takde la ingat mama nih menipu hehe. 

Makanya Abang hanya lah bermain pasir. 


Mama, adik dan Papa duduk atas batu makan. hehe


Di tepi pantai yang indah~ Berdua denganmu pasti lebih baik~ hehe

Pastu kan ade orang tu die pujuk rayu agar pemanduan pulang dilaksanakan oleh aku. haha syarat aku senang je. layan aku posing atas batu dulu. senang je haha. 

Nah amik ngan korang sekali kene layan gambar aku


Posing nih papa yang suh buat. Suke ekkk I comel hehe

ok aku suke gambar last sekali nih. ala2 photoshoot. 

Masa kitorg aku tengah berposing nih pengantin pon tengah wat photoshoot dekat situ gak. haha 
Akhirnya sebelum magrib kami sampai KL. Jalan ok je tak jem pon pemanduan lancar. huhu

4 comments:

  1. Woiii pegnen ke...nampak perut...

    ReplyDelete
  2. Ces. komen nih harus di musnah kan. haha mna de la. br 2-3 hr lepas keguguran je. ces2 gemok la tu.

    ReplyDelete
  3. seli.. ni mmg baju rasmi ko nak g mana2 kenduri erk....

    ReplyDelete
  4. haha aku suke la baju nih mcm princess. huhu lgpon nak sedondon ngan Akma.

    ReplyDelete